Veckans träning

Träning nu då, när man är igång igen! Sååå skönt! Har redan bokat upp pass för nästa vecka med min Amanda :)
 
Tisdag: Styrka ben/rumpa, ca. 60 min. Finns väl inte så mycket att säga om passet egentligen mer än att vi borde köra längre pass. Vi är redan effektiva, men det räcker lixom inte för att utvecka prestaionen :/
 
Onsdag: Kondition, styrka armar/bröst ca. 60 min. Känns att det var läääänge sen man pressade överkroppen alltså. Måste bli bättre på att lägga upp passen så att träningen blir jämnare, och kanske att ta sig till gymmet också? ^^ Men nu är det nya tag. Ska bli lika duktig och motiverad som i våras när vi började!
 
Fredag: Gruppträning, styrka hela kroppen ca. 120 min. OMG! Det här var riktigt tufft! Älskade det, men ville samtidigt bara dö efteråt. Riktigt kul, många övningar och nästan hela tiden med kroppen som belastning. Och dessutom så kul och motiverande att träna i grupp och att ha en ledare! Lagom längd på passet och riktigt effektivt! Här gäller det verkligen att vilja utmana sig själv! Jag och Amanda ska börja köra detta varannan fredag :) (Känns bra att börja så, och jag kan bara varannan.)
 
Här var jag på väg till gymmet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0