Gårdagens pass

Var tillbaka på gymmet igår! Det var superskönt! En timmas kondition efter, jag tror det var en vecka, uppehåll.  Inte okej, men ibland händer det saker som inte får en supermotiverad att träna. Men men, we're back on track och det känns awesome. Kan ju säga att jag hade liiiiiite ont i rumpan efter vårt pass igår ;)

Kosten går väl sisådär den med. Mitt problem är att hitta en matrutin som funkar. Och få in alla måltider, för som det är nu så äter jag när det finns tid över och mat hemma. NO GOOD! Och så har jag börjat med Blackburn och Proteinpulvret också! Blackburnen gör mig till en duracell kanin så ska vara försiktig med den och se till att äta som jag ska och träna med dom så blir det nog bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0