12:03 23 april, tvåtusentolv

Följde med Amanda och Robbin tillbaka till Tunglesta igår, så surprise surprise, är hos mamma :) Men åker hem igen ikväll efter jobbet :) Och så är man ledig imorn igen :) Då blir det shopping med Sara och gym med Amanda :) *Längtar* hehe :P

Med det sagt så tänkte jag passa på att blogga om träningen. Har varit lite dålig på det :P Men det går bra och vi gymmar på 2-4 ggr i veckan. Träning vid sidan av förekommer också :P Vi har varit sjuka båda två och då är det klart att vi inte går dit. Dieterna däremot... Jag är jättedålig på det. Förr räknade jag kalorier för att inte få i mig för mycket, men nu har det blivit svårt att få i sig överhuvudtaget. Äter för få ggr på dagen och försöker kompensera med att äta lite mer då jag äter, men det funkar inte i längden. Skärpning på mig! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0