Veckan i korthet :)

Looooooong time no see :P Har varit i Tungelsta sen i fredags, men nu är jag äntligen hemma :) Skönt! Håller på att fixa mat, så jag springer mellan datorn och köket lite granna :) Super hungrig nu :P

Nej men om man ska dra veckan lite kort då, i fredags shoppade jag lite innan och efter jobbet. Sen åkte jag och Amanda till en vän i Jordbro och skaffade oss nya piercingar :P Eller för Amanda blev det tungan igen dåra, och jag tänker inte avslöja min ;) Sen blev det fest på kvällen! Var seg som fan resten av helgen, så gjorde inget minnesvärt :P Amanda däremot åkte på en musikvideo inspelning, läs mer om den i hennes blogg! :) Jobb som vanligt på måndagen och sen var man ledig tisdag igen :) Då var jag med min Amanda, inget ovanligt lixom ;) Sen kom idéen. Ska vi gå och tatuera oss? Och det gjorde vi :P Bara spontant sådär, men är suuuupernöjd ändå! Och det gjorde inte ont alls! Sen har jag bara jobbat onsdag och idag då. Där har ni det! Nu ska jag käka, tjingeling!

Och så lite bilder :P







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0