Gårdagen

Igår var man ledig från jobbet, skönt som fan efter helgen jag hade! Skulle dragit på en fotografering med Amanda, men det blev inte så. Så hade nästan bestämt mig för att sova bort hela dagen när jag hörde av mig till Sara som ville ses. Har inte träffats på huuuuuur länge som helst! Så åkte till Kista och mötte upp henne i centrum och shoppade lite barnkläder (hon är gravid och snart är det dags!) Sist jag såg henne hade det inte alls gått långt, det hade precis börjat synas då, så det var läääänge sen vi sågs! Sen käkade vi och efter det åkte vi hem till henne och fikade. Har inte varit i hennes nya lägenhet heller, och hon bor hur fint som helst! Funderade på att ställa mig i kö där, men ångrade mig då det var Märsta, och jag bor långt bort som det är! :) Det var en supermysig dag iallfall.
 
På kvällen sen åkte jag och tränade med Amanda i vanlig ordning, och efter det åkte jag med henne till Tungelsta och sov där :) Så därför blev det ingen bloggning förrän nu. ^^
 
Jag och Amanda på väg hem efter gårdagens pass! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0