Chillout :)

Den här dagen har bara varit en riktig slapp dag. Gick upp sent, sen såg jag nya How I met your mother med syrran, sen såg jag Vampire Diaries avsnittet, finally! Måste börja se det när det kommer ut, har vänt och vridigt mig hela helgen av spänning och längtan. Mötte Amanda med hunden, drack PK och rökte med henne på Sassa, ofc, och följde henne hem. Det var väl det nyttigaste jag gjort idag, det blev en liten promenad iallafall :P

Nu sitter jag och väntar på att The Big Bang Theory ska komma ner, har inte sett det heller, det kom också i fredags efter ett låååångt uppehåll :P Och imorn måste jag åka hem! Har hemlängtan nu, jag stannar alltid så länge här :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0