Jag bara ÄLSKAR The Vampire Diaries

Vampire Diaries var superbra, as allways. Och jag älskar verkligen författarnas och skådespelarnas sätt att bara vrida på hela handlingen. Så att man bryr sig om karaktärer man aldrig trodde att man skulle när de först kom in i serien. Ta Damon som ett exempel, vi spenderade hela säsong ett att hata honom. Men i säsong två lärde vi oss att älska honom. Samma sak händer nu med några i The Original Family tycker jag. OMG! Kan inte vänta till på fredag, vill veta vad som händer. The Vampire Diaries är den ända serien, som jag sett, som har lika spännande avsnitt varje vecka. Alltid en ny twist på hela tillvaron. Mysterier som svaras med nya mysterier :) Ren kärlek <3 haha :)

Vår älskade Damon Salvatore ;)


Kommentarer
Postat av: dugggiliiiiiiiiiiiiii :D

håller med dig till 100 % ;D

2012-02-13 @ 11:28:36
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0