:D

Äntligen hemma från stan. Blev kvar lite längre än de andra, mötte upp Robbin och tog en fika med honom efter han slutat jobba. Var på ett jäääääättemysigt ställe, som nu är mitt nya favorit café :) Och så var tvungen att ta tag i mina jävla räkningar direkt när jag kom hem, och nu när jag är färdig med det så ska jag göra en utbildning jag behöver till jobbet. Ska se om jag hinner med båda två ikväll :) Och jag skulle inte handla något idag, men som vanligt så hittar man saker när man inte letar :) Så jag brände typ 3000:- på saker jag inte ens visste att jag behövde ^^ Den är mysig :) Köpte en jacka, två linnen och en tröja, och ett trådlöst headset (mitt gamla var ju trasigt så var ju "tvungen" att ha ett nytt!) Tack Amanda och Wille, Jennifer och Erika för en asskön dag!
.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0