Ny frisyr? xD

Tänkte skriva att jag har varit dålig på att skriva igen xD Det jag har gjort, hmmm... Var med Amanda igår ju, hon ville handla upp sina presentkort, och hon gjorde ett bra jobb tycker jag :) Hehe, själv köpte jag lite smink och hårfärg :) Efter det jobbade jag, och sen åkte jag hem till Amanda och stannade så sent att jag fick ta nattbussen hem, och tunnelbanan hade slutat gå den med så fick ta ytterligare en nattbuss och var hemma vid tre. Då var jag döhungrig och käkade, somnade vid 4 typ. Sen kom Madde vid sju, och jag har knappt nåt minne av att jag släppte in henne, sen blev det att åka och jobba idag igen :P

Efter jobbet idag träffade jag Sara :) Åkte hem till henne och gjorde inget speciellt :P Och när jag skulle åka från henne hade både bussar och tåg slutat gå så hon var så snäll och körde mig hem :) Och nu är klockan alldeles för mycket, men om jag inte minns fel så börjar jag sent imorn :) Men ska nog gå och lägga mig nu :)

Bjuder på en skön bild från igår. Amanda letade efter en pälsmössa, och vi hittade den här xD Hahaha, det ser ut som om det är mitt hår! Fy fan vad ful den är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0