Usch och fy...


Nej vilken dag! Har blivit riktigt sjuk nu. IGEN. Feber och mår sämst. Orkar inte laga mat, inte för att jag har någon mat heller. Pengar på onsdag. CAN'T WAIT! Så sitter hemma och gör ingenting, har ändrat designen här på bloggen, och ändrat tillbaka. Förändrat lite. Har haft supertråkigt. Fick ju gå hem tidigare från jobbet, så två extra timmar. Har ingen serie att kolla på, för de tre jag följer har nu säsongsuppehåll! Vad fan gör man när man är sjuk? Har ingen TV heller. Kommer säkert inte palla Big Brother imorn :( Alla man känner festade och hade kul igår, men inte jag, för jag jobbade kväll och skulle öppna idag, och klarar inte av att jobba ens. Vill bara lägga mig under en sten just nu. LIVET SUGER... Saknar Vampire Diaries <3 Skönt det skulle vara och lägga sig i en OnePiece nu och kolla på en bra film. Några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0