Klaga får man nu...


Sådär, hemma igen efter ett jävla flygande fram och tillbaka. Vaknade hos Amanda som skulle upp och göra nationella så det var bara att glida över till en annan kompis och hänga där tills det var dags att jobba. Sen misstänker jag en öroninflammation också. MYS! Eller inte? Upp och jobba igen imorn på det lixom. Klockan 9 börjar jag, så måste åka halv 8. SUCK! Men men, pengarna rullar in nästa vecka, det gör det värt då. ^^ Sen fick jag en hemsk nyhet igår kväll. Min bästa vän ska inte finnas länge till på denna jord. Han är halt och har varit det ganska länge min lilla kille. Beslutet är taget och jag vill störtböla :(

Bilder från i höstas på oss :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0