Crazy night!


Godmorgon godmorgon! Ja, igår när man kom hem från jobbet var det vänta tills pengarna kom in på kontot kl.12, då gjorde jag mig redo och skulle åka till tc och köpa cig. Då möter jag upp Robbin, Håkan och Alex som satt och tog en öl på Hellströms. Robbin har ju supit sen i fredags xD Trodde dom skulle rulla hemmåt efter det, men icke! Då vart det Ojojoj efter :P och när dom stängde skulle dom börja gå till Berns.

Så vi gick genom gamla stan och hoppade in på några krogar där med. Men Robbins pass är ogiltigt. Det har hänt 4 ggr totalt att han blev nekad med det legget. Han har haft det i år. 3 av de 4 ggrna var igårkväll xD Efter vi kommit in på nån tråkig krog bestämde vi oss för att dra vidare. Fortsatte genom gamla stan och gick upp vid Slottet för att "jiddra" med vakterna. Alex började tjafsa, allt finns på film senare.

Sen när vi väl kom till Berns var det stängt. Så vi gled mot Stureplan, där Robbins pass ännu en gång var ivägen för oss. Så då hittade vi nånstans att äta. Och därifrån höll kvällen på att sluta på ett plan till Rom Italien, men jag skippar detaljerna. Sen var det leta buss till mig hem, men det gick inge bra, så väntade på första tuben som gick typ 5.10 eller nåt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0