FY ANNA!


Försov mig imorse. Började 9 och hade ställt klockan på 6 så man skulle hinna snooza lite. Men stängde visst av den, så chefen ringer mig kl. 9 och undrar vart jag är. Så jag bara flög upp och skyndade mig så mycket jag kunde. Bytte om och drog i stort sett. Tar ju en och en halv timme att åka till jobbet, så jag var väääldigt sen. Det hade tydligen gått bra ändå som tur var. Men det där vill jag inte göra om! Så imorn blir det upp tidigt, även fast jag börjar ett. Stänger imorn helt ensam igen :P Men men, nog om jobb. Efter jobbet mötte jag upp mamma och syrran i Port 73. Dom skulle handla lite. Det blev ett par nya skor, solglasögon, läppglans och lösnaglar för min del. Sen var jag tvungen att impulsköpa mig ett drick-spel. Drinking Roulette. Den såg så ball och rolig ut, så den var jag bara tvungen att ha! :D Och nu är jag hemma igen, tänkte se några avsnitt två och en halv män. Sen har jag lite info till alla er VAMPIRE DIARIES fans: I april fick vi veta att en tredje säsong skulle sändas och nu vet jag att tredje säsongens första avsnitt sänds torsdagen 15 september 2011. Något att se fram emot :) I know I do :)

Ska bli lite roligare att få fylla 20 nu ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0