Dagen efter dagen efter ;)

Sådär, nu har man kommit hem till syrran. Vi låste ju oss ute, typiskt :P
Helgen blev lite crazy. Vart lite mycket i fredags ^^ Jag, Amanda, syrran och Bernie åkte till ett ställe i Sollentuna och skulle tävla i karaoke (yeah baby, that's right :P) Men det var bara jag och Amanda som kom hem, med nån jävla mysko snubbe :s Jennifer och Bernz var spårlöst borta. :S Men dom är OK iallafall, men blev lite orolig när dom inte hörde av sig eller svarade.

Den där killen stannade kvar nästan hela dagen igår! :S Men till slut blev vi av med honom :) Och sen kom Tim och hämtade oss, så sov hos Amanda inatt. Och somnade fett sent, inte Amanda däremot, så hon drog ju upp mig imorse :P Skittrött och sliten nu alltså, så det blir mat och bara OnePiece mys ikväll hemma hos mami, så hoppas vi på att jag är pigg och glad imorn istället ;) Trodde det skulle bli bio i helgen med, men det hanns inte med. :/

Amanda och jag this morning :)


Kommentarer
Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Hahah va? Komenterade jag på din blogg? när ja skulle komentera din syrras xD Fattar nada nu :)

2011-12-04 @ 21:15:51
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0