Runaway fail...


Har inte funnits mycket att skriva om, så har inte pallat blogga. Leo kom hit för några dagar sen, vi har väl inte gjort något speciellt. Jag har jobbat mesta tiden. ^^ Men var ledig idag, så jag ville hitta på något igår, men Leo somnade vid 17, så jag drog på en film, och när den var slut en film till. Sen blev jag så sur för att det inte gick att väcka muppen så jag rymde till Amanda i Tungelsta, men när jag kom fram sov hon också, och mobilen var död så ajg fick chansa att gå till Robbin. Det tog ett tag men sen hörde han mig över spelet när jag ropade på honom under hans fönster. Fick låna telefon där så jag kunde väcka mamma och be henne släppa in mig. Så kvällen/natten blev helt ovärd. Fick umgås lite med syrran iofs innan det var dags att dra hem igen. Men nu sover Leo igen, så funderar på WoW. Ska kolla om Robbin är på först bara :)

Jag och syrran imorse :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0