Vet inte vart jag ska börja...


Idag:
Idag kände jag att jag ville vara tidsoptimist, så jag sov för länge, stressade in i duschen och när jag skulle föna håret efter så smällde jag eluttaget, så det for gnistor och strömmen gick. När jag sen hoppade på bussen, men blött hår som skulle bli jääääättelockigt och snabb sminkning, märkte jag att jag har hål i mina byxor xD Strike 2 lixom... När jag sen kommer till jobbet så går allt ganska bra, tills det flyger ner en spindel från cigg skåpet och jag for ur stolen. Rekordtid alltså... Vilken tur att det var Martina som nyss slutat som handlade. Hon såg knappt spindeln. "Vilken liten" sa hon, " jag trodde det var en stor, den där är ju inte läskig." Då sa jag: "Det spelar ingen roll om den är stor eller liten, har den åtta ben och spinner när ska den DÖ!" Sen, lagom tills jag skulle gå hem slutade solen skina och det började regna... Jag skulle köpa cigg, handlade massa annat också, men glömde det viktigaste. Ciggen... Min dag har inte varit lätt...

Igår:
Det hände väl inte så mycket... Rodney från Big Brother kom in och handlade lite saker bara, när jag satt i kassan :D Big Brother kommer inte vara detsamma utan honom kan man ju lugnt säga... När jag slutat jobba ringde jag Amanda på en gång, men hon trodde mig inte först. "Du skojar, du driver, du skämtar, du ljuger!" Skrek hon i telefonen, min underbara kändiskåta Amanda. :P

Nu ska jag göra något att äta, hungrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0