:D

Björne kom hem till mig nu med sin dator och mobilt internet. Prisa gud! xD Har ju inget eget internet i lägenheten ännu, men det kommer det kommer :) Trivs bra, lite tråkigt än så länge utan internet och tv bara ^^ Har ändå inte så mycket att skriva om just nu, har mest plockat i lägenheten och jobbat de senaste dagarna. Igår däremot var jag med Robbin i stan och tog en öl på Fridays :) sen gled vi bara runt lite inne i stan. Efter det åkte vi tillbaka hem till mig, satte på en film och jag somnade. Sen somnade Robbin också ^^ vaknade sent idag, och jag och Robbin har bara hängt, suttit vid datorn typ och vi hittade ett jätteroligt spel för några timmar sen som Robbin spelar fortfarande, som besatt xD sen kom lilla Björne :) och vi tänkte göra något att äta och kolla skräckfilm sen. Som vanligt xD Nu ska han få tillbaka sin dator. Riktigt skönt att få skriva igen :) Kommer fortsätta vara dålig uppdatering ett tag till, men sluta inte att läsa :)
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0