Bara allmänt :)

Min dag? Fattar aldrig hur jag nästan lyckas försova mig oavsett hur sent eller tidigt jag börjar. Älskar väl att sova antar jag :) Eller ogillar att jobba kanske? Fick stressa iväg iallfall. Just nu? Lyssnar på Green Days nya album på Spotify och funderar på om man ska göra något att käka till middag eller skippa det? Funderar på om man ska orka ta sig någonstans för att köpa cig (LÖNEN KOMMER JU OM TYP EN HALVTIMME! :D),eller om det är dags att sluta? Kanske ett paket? Eller betyder det att man varken har styrka eller karaktär? Eller vilja som saknas? Dilemma. Vill ju, men ändå inte. Hmm...
 
Trött och sliten efter en lång dag på jobbet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0