Letting it out.

Hänger i Tungelsta sen några dagar tillbaka nu. Jobbade i fredags, men annars har man varit ledig resten av helgen. Var ute med en kompis från jobbet i fredags, och igår var jag på handledarkursen. Nu väntar vi bara på att moster ska få papprena, sen får vi börja köra. Sen hängde jag med Mandy resten av dagen. Och idag har vi haft låååång sovmorgon, och bara hängt inne. Var på en promenad med mamma och hunden tidigare, men annat än det har det inte varit idag. Bara slapp :) Skönt. Och tillbaka på jobbet imorn igen då. Jippie. Känner inte alls för det. Kanske dags att byta, eller skaffa sig en karriär. Men inom vad? Går och tjurar på ICA tills jag kommer på vad fan jag vill göra med mitt liv. Pengar är pengar lixom, men spyr av tanken på att gå dit ibland. Samma skit varje dag. Samma griniga kunder, och för att inte tala om kollegor. Skitsnack! Och intiger. Drama. Too much, det börjar gå till överdrift nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0