Min lååånga dag :)

Another day successfully wasted ;) Haha ^^ Idag har man gått upp tidigt och shoppat hela dagen! Så nu har jag börjat på en ny garderob för sommaren och alla dess nöjen! Har ju en kommande resa imorn, vart? Hemlis för tillfället ;) Spännande, spännande ^^ Efter man gått i stan i timmar och bränt en maaaassa pengar, så var det dags att åka till gymmet för att bränna massa kalorier :)
 
Åkte hem till Amanda efter det och käkade lite, sen kom min kära mamma och hämtade mig för att vi skulle åka till stallet. Min häst åker till Gotland om några dagar (då jag är på min och Dumles resa) och kommer inte komma hem därifrån. Han ska få sin sista sommar och gå på bete där nere. Han är så gammal och har varit halt i två år (tror jag), värre vissa perioder och bättre andra, och han kommer aldrig bli bra igen :( Så jag fick säga hejdå till honom idag, vilket var väldigt jobbigt, men försökte njuta av våran sista timme tillsammans. Jag vet ju att detta är det bästa för honom, även om man är pigg och glad ännu så vet jag att han måste ha fruktansvärt ont. På senare tid har han börjat snubbla när han går vissa dagar, och jag kommer aldrig kunna rida honom på samma sätt igen. Det är jättejobbigt :(
 
Efter det var det hårfärgningsdags dock, och då blev det väldigt sent hem och har precis blivit klar med packningen till vår uppkommande resa. Så nu ska jag läsa lite i Mockingjay, och sen ska jag sova. Det blir en lång dag imorn med. All väntan och spänning! :D Och så har jag ett personalmöte på kvällen som jag måste gå på, och då blir det väääldigt bråttom in till stan efter det, så vi inte missar våran buss!
 
 
Lite utav allt jag fick med mig hem från stan idag, orkade inte fota allt, så ni får se det på när bilderna från resan kommer upp ;)
 
Här kommer en bildbomb på mig och min ögonsten:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0