Träning?

Har varit jättedålig på att träningsblogga. Att blogga överhuvudtaget på senaste. Men ska redogöra de senaste passen när jag har mer tid och lust. Planen är iallfall att man ska dra till gymmet idag. Amanda ska inte med, så tänkte i sånna fall köra ett konditionspass enbart på typ 1-1,5h. Men då ska man komma dit också! :) Snart ;) Tänkte få i mig lite mat innan, och packa väska och se till att få med mig proteinshake för en gångsskull! Ska nog köra på två Blackburn idag med för extra boost. Det låter bra! Ska hitta ett par hörlurar med, då jag inte har någon med mig att snacka skit med :)
 

Kommentarer
Postat av: din kärestevän!!!!

Blogga blogga bloggaaaaaaaaaaaaa!

2012-08-05 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0