Miss the good old days :)

Så nu har jag lite mer tid över att skriva :) Träffade ju Axel idag, var vid deras skola (min gamla :D) vid typ 12 idag. Träffade massa lärare och en del elever som gick där när jag gick där :) Askul! Sen drog jag och Axel och fikade och så, sen drog vi tillbaka och mötte upp några andra från Tungelsta. Fick världens flashbacks när jag gick där inne alltså. Saknar det så mycket :) Men klockan gick och vi började röra oss och tror ni inte att det började det spöregna? Så dom följde med mig och käkade och så. Riktigt najs :) Pratade om allt möjligt. När vi gick ut igen såg vi inte bara en, utan två regnbågar! Så var självfallet tvungen att fota ;) Riktigt kul att träffa dom, har inte träffat Axel nåt alls nästan sen jag slutade. Tror jag. Har sprungit på varandra några gånger men inte mer :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0