Man hinner mycket fast man jobbar xD


Kom hem nu, åkte ju till Tungelsta direkt efter jobbet i onsdags, skulle färga håret och träffa Amanda :) Men blev inget av det. Färgade håret på torsdagen, men fick inte träffa Amanda då heller. Sen var jag helt inställd på att jag skulle jobba kväll i fredags, men chefen ringde efter mig (igen), på morgonen och undrade vart jag var. Haha! Men han blev lättad när jag sa att jag var i Tungelsta, går ju lite fortare att åka därifrån xD Sen följde jag med mamma och moster och plockade svamp i skogen. Vilken tur att dom hade mig med, jag hittade jättemycket! Haha :) Tindra var med också, men hon hittade ingen svamp, fast jag sa till henne att söka efter svamp. Smart är hon, men hon behöver nog öva lite på det där xD När jag kom hem somnade jag nästan på en gång. Men jag vaknade sen så mamma och jag gick ner på bykrogen och drack lite öl med nära och kära :) Amanda och syrran åkte in till stan och klubbade med Johana Duggin och några till, så kunde inte träffa min älskling då heller!  Idag har man också jobbat. Men ingen Amanda har man träffat. Snabbt bara. Hej och hejdå typ xD Hon har ju varit hemma i en vecka redan! Men vi skulle försöka ses nu i veckan. Sen ska vi ju fira mig på fredag om inte annat :) Går ju inte att få tag i henne så lätt :P ingen mobil, och spelar ingen roll. Hon hade ju ändå ovanan att inte ladda den när hon väl hade den förut xD Men nu blir det lite WoW :) TTYL :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0