Djävulsk morgon, djävulsk dag


Syrran kom imorse. Hon hade varit hos "pojkvännen" som bor så långt ifån mig. Hon ringer och väcker mig från tc och säger att hon e på väg. Sen knackar hon på kl. 7, och jag som hade sovmorgon! Var en zombie när jag öppnade och ramlade snabbt ner i sängen igen, men då ville hon att jag skulle starta datorn, Det gjorde jag, sen fick jag sova lite till. Ställde min klocka på nio, och jag gillar att snooza, gärna typ en timme om man har tid! :P Men kl. halv tio tycker hon att jag ska gå upp för att klockan ringde ju för en halvtimme sen! När jag kommer upp vill hon att jag ska göra pannkakor. Jag säger till henne att jag har pannkaksmix och att hon bara behöver blanda med vatten, men det påstod hon sig att inte kunna. Men att göra pannkakor från grunden när man e hemma går bra! Hahaha. Jag fick göra allt. Och tillslut blev det försent att hoppa in i duschen, så det var bara att slänga upp håret i en tof, åka till jobbet och hoppas på det bästa. Skittrött och har haft ont i huvet hela dagen, och det känns som att kroppen väger minst ett ton. Men tack syster som lånar ut datorn till mig nu ^^ Sitter och väntar på att Amanda ska komma upp, och sen ska vi åka iväg på hemligt nöje :P Hehe :P Ska göra mig iordning lite, och nu kom Amanda upp :) Så ska vara med henne nu :) Tjingeling :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0