Då var det roliga över :P


Hemma nu efter Grönan :) Hade superkul xD Roligast var faaan spökhuset, för dom framför oss hade retat upp Freddie Kruger som stod där ute xD Blå Tåget var också kul, nu när dom gjort om den xD Insane, Fritt fall. Aaa, det mesta xD Men det är sällskapet som gör det också :) Gick ju med min syssling i spökhuset, och hon blev så rädd så hon sprang ifrån mig, och lämnade mig själv åt spökena där inne xD Har ju inte varit därinne så många gånger själv heller så, jag skrämde upp mig själv lite med ^^ Försökte hitta nån som sålde heliumbalonger med, men fanns ingen :o, blev jätteförvånad! Jag ville ju ha en juuuu xD Men skönt att vara hemma igen nu faktist :) Nu blir det att titta på nån kul film eller något :) Tjingeling :P

Där står han, Freddie. Din mardröm xD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0