Säsongsfinal!

Har inte haft möjlighet att titta en pga av jobb mm. MEN NU ÄR DET DAGS FÖR SÄSONGSFINALEN AV VAMPIRE DIARIES! Och efter det blir det nog ett oändligt sökande efter bekräftelse på en 4e säsong! Och även om det kommer en till säsong så kommer det ändå vara ett rejält uppehåll. Men håll ut alla TVD fans! The Big Bang Theory har också kommit ut, och How I met your mother väntas till imorn iallafall :) Haha :P

Och nu är det dags! Och jag hoppas att det blir Damon och Elena tillslut! Dom tar verkligen fram det bästa i varandra! Och jag ska sluta kolla om det inte blir dom. Nej, who am I kidding? :P


Kommentarer
Postat av: Jennfier

haha jag har sett HIMYM..... 100 spänn och jag berättar inte vad dom händer!!!!!

2012-05-16 @ 10:23:39
URL: http://livetmdjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0