Morning! :)

Bättre sent än aldrig, haha! Tänkte ta mig en morgoncigg nu och sen hoppa in i duschen. Får bli frukost efter det, annars dröjer jag bara. Hoppas jag är hungrig då bara! Tänkte köra äggröra, snabbt enkelt och mättande. En bra start ;) Sen blir det iväg till jobbet. Chefen ringde igår och ville att jag skulle byta dag så att jag är ledig imorn istället för idag. Dessutom la han till några timmar, då blir man glad när lönen kommer sen ;) Så det blir ingen träning idag, men vi kör på med extra kraft imorn då istället! ;)

Fick också veta att jag fått lite löneförhöjning med några kronor i timman. Det blir många kronor i månaden ;) Haha, så har inga problem med att gå till jobbet idag inte. Inte efter min sköna helg jag haft heller! Jag mår bra! Det är underbart ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0