Pit stop

Är hemma hos Amanda, har inte tagit oss till gymmet än, då hon glömt nästa allt hemma :P Så vi fick åka hem och hämta skor och vattenflaska och lite dylikt hos henne, så vi ska snart åka tillbka igen. It wasn't all bad, har fått i oss ett mål mat också ju ;) Men snart bär det av!
 
Ska kolla hur jag jobbar resten av veckan imorn också, så jag vet om jag har tid att träna mer i veckan. Det vet man inte, nu med sommarschemat igång så är inget sig likt :P Men vi hoppas att vi iallafall kan få in två pass till :)
 
Men nu börjar den här dagen kännas som en riktig slappardag, så vill faktiskt åka nu. "All" min ledighet nu i helgen och idag har fått mig att bli slö, fasar för jobbet imorn! Hur ska det gå efter Spanien? När man kommit in i chillmode på riktigt lixom? Aja, bara att bita ihop och komma in i rutin antar jag, har ju gjort det förr i så många år. Men vi vet ju hur de första veckorna efter sommarlovet kändes i skolan, eller hur? Shit, har inte haft semester sen skolan! Hur ska detta gå? :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0