Heure du coucher

Ett kapitel till i boken jag inte kunnat lägga ifrån mig på 3-4 dagar. Bara ett? Jag måste få sova också, har jobbat hela dagen. Visst jag är ledig imorn (blev jätte förvånad då jag inte kan komma ihåg när jag var ledig en fredag sist utan att ha varit sjuk eller på semester?), men ska till gymmet med Amanda hoppas jag. Känner mig liiite bättre än igår, men hostar fortfarande, så konditionsträningen får vänta lite till. Men jag lär väl fuska imorn igen, körde på ganska bra med kondition igår ändå. En halvtimme minst, men sen orkade inte mina lungor längre, och jag och Amanda gick ner till styrketräningen istället :)

Och kanske kan få något vettigt gjort här hemma, typ städa och tvätta. Tråkigt, men det är ingen annan som gör det så det är bara att bita ihop och stå ut lixom! Men men, dags att stänga av datorn och krypa ner i sängen med boken! Den är snart slut, och uppföljarna är hos mamma! :O Så måste alltså orka ta mig ner till Tungelsta och tillbaka i helgen med. Ska nog gå, får inte vara alltför lat! Men nu skriker kudden efter mig och jag efter den snart, så godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0