Träning vecka 27

Då var det det där med träningsbloggandet igen då ;) Har fakiskt åstadkommit lite sen senaste träningsbloggen :P Och nu har jag själv äntligen börjat se resultaten. För det första har jag typ no boobs left. Iallfall inte i jämförelse med tidigare ;) Och sen känner man hur kläder som suttit åt sitter lösare och man är snyggare over all i det mesta. Men tycker fortfarande att jag har en lååååång väg kvar innan jag blir nöjd. Anyway, här har ni passen för vecka 27 :)
 
Tisdag: Kondition, armar, bröst 60 min. Löpning på bandet 30 min och sen biceps, triceps och bröst. Det var ett tag sen vi körde armar, det kändes dagen efter kan jag ju säga. Tog mer vikter ändå. Bröst har vi inte tränat så mycket tidigare, men alla muskler ska vara med och bättre sent än aldrig eller? ;) Så jävla skönt sen när man känner att det har tagit!
 
Onsdag: Kondition, mage ca. 60 min. Började inte med konditionen den här gången, utan gick direkt på magövningar som Amanda hittat på internet. Alltså inte maskiner, det blev sånna också för att fylla upp tiden i och för sig. Men vi körde som allt annat. 4 övningar 3ggr, 30 repititioner. Det flesta kör vi 30 på, inte som i maskinerna där vi kör 3ggr 15 rep. Hon vet verkligen hur hon kan ta död på mig, den där Amanda, men jag älskar henne för det och det är mycket hennes förtjänst att jag fortfarande håller i gång med träningen och har kommit så långt som jag gjort! Vi avslutade på bandet med löpning, men jag var inte riktigt på topp kände jag. Dålig kost, sömn osv. Så jag körde inte slut på mig själv på samma sätt som jag brukar, men ville göra det bästa utav det så körde 5 min intervaller med löpning/promenad i en halvtimme :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0