Kvällsdopp!

Amanda ringde efter jobbet och frågade om jag ville nattbada, så jag åkte till Tungelsta för att sen åka tillbaka till Handen och bada! Det var jäääättemysigt, och efter lite fegande och om och men så hoppade vi i båda två! Årets första riktiga dopp, för mitt och Björnes räknas inte, då vi bara skvätte ner varandra och gick hem. Har simmat och hoppat och dykt, så nu är det gjort ordentligt! ;)
 
Äventyret hem var också en upplevelse. Hade ju cykeln, och missade Nynäståget med några minuter och fick inte hoppa på bussen med cykeln. Så det var ju bara att trampa på hemmåt. (Måste bara nämna att den här cykeln inte har någon pakethållare, så Amanda fick cykla medans jag satt på sadeln ^^, erbjöd mig att byta av henne, men fick inte! xD) Vi fick problem med att komma över spåren sen, men lyckades bära cykeln över tågspåret och knuffa den under staketet på andra sidan. När vi kom fram sen och skulle köra vidare så hade vi lyckats få kedjan att hoppa, men Anna fixar och blir skitig som fan! Men sen var det lätt hem! 55 min senare var vi här, och den sura busschaffisen sa 10 minuter, a eller hur? Tar ju fan 10 med bussen! Moonade honom när han lämnade oss på busshållplatsen! Jävla idiot... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0