Humle och Dumle :)

Har varit med min Amanda heeela dagen, vaknade tidigt i jämförelse med andra dagar. Har suttit på Sassa och druckit PK och snackat skit. (Skräll!) Sen tog vi oss till Sanne och drack kaffe och snackade mer skit :P Nu hjälper Amanda Sanne i köket så tänkte passa på att blogg bomba lite ;)

Ska ju snart åka hem med, tråkigt men ändå superskönt! Längtar att få inreda med mina saker jag fick i julklapp :D Och nästa lön är det IKEA igen som gäller, det kommer att bli såååååå fint :) Bilder kommer när jag är nöjd (a) Men men, nu ska jag inte vara osocial mot Amanda en sekund till av den lilla tiden vi har kvar. Tror ni hon är med på en kaffe till? ;)


Amanda gjorde om en jättefin bild på oss från nyårsafton :)


På Sassa, klassiker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0