Hos Dumle :)

Åkte till Tungelsta i fredags, så har inte kunnat blogga något :P Har bara jobbat i stort sett ändå. Var med Amanda, Duggin och syrran ut i fredags, men drack bara vatten då jag skulle jobba :P Så var det upp tidigt imorse till jobbet med. Så fick sluta kl. 13 och efter det åkte jag till moster med min lilla Amanda och åt lunch och fikade :)

Just nu sitter jag hos Amanda och vi ska hitta nån bra film att titta på kvällen i ära :) Helt slut efter den här jävla helgen, har knappt fått sova alls mellan jobbet :/ Så ikväll kommer jag att somna gott. Ska hem till mig och se Vampire Diaries och sen sova hela dagen imorn! Jobbar bara 4 timmar på måndagar :D

Bild på mig och Dumle från i somras, längtar till sommar 2012 som fan nu! It's gonna beat the shit out of 2011!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0