I'm okay now :)

Förlåt för utbrottet häromdan. Hade bara en helt kass dag. Det var nog ångesten för att jobba hela helgen som kom ikapp mig eller nåt. Men nu är helgen äntligen över! Det är inte det att de är jobbigt att jobba, det är bara det att det är jobbigt att jobba helg. Och mina tider är inte så behagliga när det är helg. Men nästa helg är jag ledig! Suuuupeeeer :) Då får man ta igen för förlorad fest, eller hur? ;)

Just nu ligger jag i sängen hemma hos mami och kämpar mot John Blund! Ska kolla lite How I met your mother tänkte jag. Inget nytt ännu, och inget Big Bang Theory eller Vampire Diaries heller! :(


Kommentarer
Postat av: Zinja☆

haha älskar how i met your mother :D

2012-04-18 @ 15:00:10
URL: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0