Sovtajm :)

Alltså gud, det kom in en kille för ett par månader sen och började ragga på mig när jag satt i kassan på jobbet. Jag var trevlig tillbaka, men inget mer och jag gjorde inte en så stor grej av det. Och sen efter det, varje gång jag såg honom, såg jag minen "åh nej, inte hon igen" följt av "det här är awkward" :P  Men jag har ändå bara varit trevlig som till precis alla andra och inte gjort något av det. Men jag har ju varit borta nu ett tag, och idag när han kom in och handlade vågade han fråga om mitt nummer precis innan han gick, man måste ge han att han är modig ;)

Efter jobbet idag kom Sara och hämtade mig, vi hade lite saker att ta tag i, men det sket sig så hon skjutsade mig till Slussen och jag tog tuben hem :) Väl här käkade jag och sen blev det WoW, längre än vad jag planerat. Men är det inte alltid så? ;) Såg trailern till nästa expansion, "Mists of Pandaria". Dom gör en remake på Kung Fu Panda! *Besviken*


Men men, nu är det dags att sova :) TTYTomorrow :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0