El ironi ^^

Okej, jag ska börja betala el nu, och därför skulle elbolaget installera el mätare idag. Jag förväntade mig en gubbe med grått hår på ölmagen och buttcrack, euw, men det var vad jag trodde. Trodde inte jag skulle få en 25 åring som knackade på imorse iallafall. Men det var det, och jag öppnar dörren med världens fågelbo på huvet, alldeles nyvaken i en stor t-shirt och mjukisbyxor. Barfota. Sexigt, eller? Och han var skitsnygg! Haha, den gången hos mamma när det kom två äckliga gubbar med ölmage som skulle fixa hennes el hade jag ju gjort mig i ordning rätt mycket, fast jag var hemma och var sjuk, i hopp om att det skulle komma en snygg kille och fixa det. Ironi på hög nivå :P

Nu sitter jag med Björne, vi ska se skräckfilm som old times. Vi tog en tripp till bolaget, så nu sitter vi och dricker lite, käkar brie ost med kex, precis som förr xD Kom och tänka på Jackass wannabe i skogen. Good times, good times. Men nu är filmen nere :) TTYL

Dagens outfit ^^ xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0