Grilla och chilla :) Eller?


Okej, det vart inte så mycket grilla. Det vart mer dricka öl på ett berg. Sen kom det lite regn, då vart det öl på min balkong :P Mysigt var det iallafall. Bara roliga människor :) Tim fick för sig att åka när Robbin var på väg dit, lite konstigt tyckte jag, men Tim hann bara komma till Solna när han insåg vad han höll på med. Så han vände tillbaka, sen på nått jävla vänster blev alla kvar och sov här. Vaknade upp och såg att Leo och Robbin låg på golvet så jag sa åt dom att gå och lägga sig i sängen nu, när ni vi hade börjat gå upp. Stackars... Tim gick ner till bilen för han kom på att han inte hade lagt i mer pengar, men han hade inte fått böter, så han tänkte att han inte lär få det heller. Så nu, när jag gick med dom ner till bilen hade han fått en gul lapp. 300:-... Så nu är bara jag och Emma kvar. Ska hitta på något att göra och sen ska jag åka och jobba, och hon ska hem.

Nyss kommit dit mer eller mindre :P

 

Drack Tim? Han körde ju!

 

Amanda matar ankungar :)

 

Åååh, va dom e söta. Ankungarna alltså ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0