Förlåt igen, och godnatt :D


Gud, min uppdatering suger. Har varit i Tungelsta sen vi grillade i tisdags. Kom hem igår. Är ju polare med syrran igen så har vart hos mamma ett tag, och träffat gulligaste Amanda förstås! :) Jobbade onsdag, var med Amanda, Tim och Pontus på torsdagen, gick ut med Amanda efter jobbet i fredags och sjöng för första gången på två månader (nej nu ljög jag, var ju med Amanda, Tim och Pontus på onsdagen med och sjöng för första gången då på två månader :P) Sen blev det efterfest i Vädersjö och en lång promenad hem mitt i natten för mig och Amanda.

Amanda blev lite trött på vägen hem i lördags morse! ^^

No worries, tågen går ju inte där på nätterna, knappt alls på helgerna :)


Lördag serverade Amanda på ett bröllop, så jag satt hemma då och vilade ut lite. Hälsade på bästa vännen på betet. Har har blivit så snygg nu. Min lilla bebis, vad jag kommer sakna honom. Så älskad <3 (Tear :/) Igår jobbade jag, och kom hem igen på kvällen. Jobbat idag med, och ska göra det fram till helgen, sen är jag ledig HELA midsommarhelgen! Så skönt, men har INGA planer!!! Well well, nu tänkte jag försöka sova. Så jävla röksugen, så jag tvivlar på att det blir enkelt, men ett försök kan jag väl göra. Godnatt :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0