Angry

Kom nyss hem från jobbet, jobbade inte så länge idag ^^ 17-21, men det känns fortfarande jobbigt att ha öppet en timme längre :S Och jag var skitarg idag. Det började redan när jag kom dit. Men det har varit så ofta på senare tid, och jag tänker inte ta upp exakt vad det är här. Men fick prata av mig när jag gick därifrån iallafall, och det visade sig att jag är långt ifrån den enda som tycker som jag gör. Alla har bara varit rädda att säga något, men det är nästan hela personalstyrkan nu, så nu ska vi göra något åt det. Dom kan ju inte sparka alla, eller?!

Anyway, nu tänkte jag göra något att äta och försöka hitta på något kul, är ju ledig imorn så ska inte gå och lägga mig i tid ikväll, inte för att jag skulle göra det ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0