Nostalgi...


Tänkt väldigt mycket tillbaka de senaste veckorna. På skoltiden. Saknar det så mycket. Känna att man på något sätt utvecklas, att man faktiskt gör något. Man kan något. Saknar musiken mest, och kompisarna ofc. We stay in touch, but not so much. Då kändes det som om det aldrig skulle ta slut, man bara gick och väntade på studentdagen. Men nu känns det som evigheter sen och man vill bara tillbaka. Tillbaka till tryggheten med skolan, tillbaka till friheten och valmöjligheterna. Tillbaka hem! Jag vill inte längre, jag vill inte. Jag trodde jag ville bli stor, men det visade sig att jag hade fel. Ska hålla ögonen öppna inatt efter Peter Pan vid mitt fönster och be honom ta mig med sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0