Vill ha internet nu!


Dom där jävlarna har fortfarande inte gett mig något internet. Har ringt och skällt på dom. Och då lovade dom mig igen att jag skulle ha internet. Första löftet var fredag för en vecka sen, och nu säger dom denna vecka, men fortfarande inget. Suck, jag ska nog beställa mobilt internet istället! Idag har jag träffat Christo, Emelie, Montis och hans flickvän Britt i Vitabergsparken. Dom var där med alla hundarna. Igår var man bara seg och hängde hemma.

Big Brother i söndags var jättekul, nästa gång vi ska dit ska vi vara där lite tidigare så vi får platser i bild :) Tror nästa är 8e maj :)

Nu i helgen:
Ska jobba hela dagen imorn, när jag slutar ska jag möta Amanda i Tungelsta och dra och sjunga karaoke och dricka lite :) Skönt med en LEDIG helg, har ju bobbat 5 i rad nu ju ^^ Sen hänger hon med mig hem och sover hos mig och så ska vi hitta på något kul på lördagen. Antingen åka och grilla hos en gemensam vän eller kanske hänga på en annan kompis till mig ut. Ska tvätta där på förmiddagen också! Det lär ju gå jääääättebra HAHA :) Allt kan inte bara vara kul jämt, men det är bättre än att sitta i kassan hela lördagen iallafall ;) Nu ska jag vara lite social :)

TTYL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0