One Piece?


Har precis kommit hem igen efter att ha följt Björne till tc, han skulle åka och jobba nu :) Vi hade skitkul igår, såg Triangle, men den var inte läskig. Sen såg vi Kallt Byte III, den var bra faktist, men ettan är bäst :) Pappa kom förbi en stund idag också, och kollade in min lägenhet :) Han kunde inte stanna länge alls, men vi hann iallafall prata lite och till och med spela lite musik. Men nu vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, ska städa lite och pyssla här inne, men är riktigt sugen på att gå ut i solen också. Så ska hinna med det. Sitter och kollar på en One Piece också, funderar på att skaffa en. Dyrt, men jag vill ha en! :P Var riktigt emot dom först, men jag börjar ändra mig. När lönen kommer kanske ;)

Den blir det isf, tror jag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0