Nytt år, nya tag

Bättre sent än aldrig! Haha :) Blev sjuk PÅ nyårsafton, men det fick FAN inte hindra mig. Började dricka och halsontet försvann iallafall. Dagarna efter var inte lika roliga men det var bara att gå till jobbet med ett leende ändå! Och jag som hade bestämt mig för nystart med träning och kost osv. Men det är bara att gilla läget, tränar inte i det här tillståndet, så passar på att äta pizza och chips medans man kan. För sen blir det nutrilett i tre veckor, hård träning och INGEN alkohol. Vill ha resultat snabbt, och i början händer det mest. Börjar nog nästa vecka, hoppas bara att jag är tillräckligt bra igen då. Det värsta som finns är att få världens hostattack på bandet ^^
 
Bjuder på de få pix jag har från nyårsafton då :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0