Veckans träning

Förra veckans då :P Belv inte så många pass, hade tänkt mig ett i söndags med egentligen, men slutade jobba för sent. Men men :)
 
Tisdag: Kondition, ben ca. 80 min. Började med kondition och körde crosstrainer och cardio wave i ca. 30 min. Efter det körde vi ett ganska ogenomtänkt benpass, men resultatet blev bra ändå :) Tiden går så fort när man styrketränar och elt plötsligt hade det gått nästan en timme! :)
 
Torsdag: Kondition, mage ca. 60 min. Den här gången var jag på gymmet själv och körde 30 min kondition crosstrainer/bandet. Och sen gick jag på magövningar Amanda lärt mig. På det nya gymmet finns inte alls många maskiner för mage upptäckte jag, men körde dom som fanns också. Sen blev promenaden hem lååååång. Hade sån jävla träningsvärk i benen och sen blev jag så jävla trött. Tog typ 40 min att gå en annars 15-20 min lång promenad xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0