Nu tror jag det ska gå :)

Hemma från jobbet lite gladare än va jag var när jag kom dit :) Pratade med chefen om det nya schemat och jag är väldigt nöjd. Längtar tills nästa vecka, då man får lite fler dagar ledigt ;) Mer tid för det jag bryr mig om. Och dom jag bryr mig om :) Har fortfarande 30 timmar i veckan, men jobbar längre dagar istället för fler :)
 
Anyway, blev lite sent hem för vi missade tåget, men nu är jag äntligen hemma och håller på med mat. Sen blir det väl film? Eller nåt annat kul. Har börjat kolla mer på tv, känns jätte konstigt :s Men brukar tima in CSI eller Criminal Minds :) Får se vad det blir kvällen i ära. Ledig imorn! :D Ska bara försöka hinna till gymmet då innan dagen försvinner, men annars har jag sovmorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0