Jobb/träning? :)

Då var det dags för ännu en dag med jobb. Hoppas att det inte blir lika stressigt idag, var helt färdig när jag kom hem igår. Men har sovit ut och bara chillat tills nu iallafall och får hoppas att vi är full styrka ikväll på jobbet :) Tänkte hinna till gymmet idag innan jobbet, men sängen var skön och jag orkade inte stressa dit. Får bli imorn, innan eller efter jobbet :) Har inte vågat träna alls då jag har haft jätteont i ryggen sen Spanien och det har varit väldigt illa den veckan som var, men nu är det bättre så man kan ju testa? Skulle vilja ha min partner in crime med mig på gymmet, men den röda faran är inte redo ännu. Men vill verkligen komma igång igen så, träning imorn :) Men nu ska jag äta något och komma in i duschen och göra mig i ordning :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0