What I've been up to

Ja, jag jobbade ju igår, och sen åkte jag hem till mami, började ju lixom halv 8 imorse, och sen var det ESC igår med ju! :D Missade 40 min av programmet, men såg det viktigaste. Fick höra henne sjunga och sen henne VINNA! :'D Så nu blir det ESC här i Stockholm nästa år då, och jag SKA vara där! :)

Idag jobbade jag till två, sen åkte jag hem till mamma (hon var inte hemma då! ^^) och bakade en tårta med syrran till vår kära mamma! :) Hon fick blommor också. Så diskade vi och städade lite, men hann knappt göra så mycket innan hon kom hem. Som tur var var tårtan klar då och redan inne i kylen! ;)


Åååååh, glädjetårarna och rysningarna när det stod klart vem som vunnit. Allt jag tänkte på var att snart få höra låten en gång till, den e underbar! Rätt låt vann. Skönt att ingen blond, dryg mediadiva som tycker att det är en självklarhet och inte en ära att han skulle få representera Sverige i ESC vann! Take it like a man, u were just not good enough. Cry me a river, build me a bridge and get over it! :D


CAKE BOSS! Kreativa syskonparet Östlund har varit i farten igen. (Det var fucking jättesvårt att skriva på en tårta!!!! xD) Supergod blev den iallafall! Och sammarbetade gjorde vi. Hon smetade på ALLT! Jag vispade och satte på jordgubbarna! xD Jag gillar inte tårta alls egentligen. Bara mina egna! ;) Hahahaaa. Det gjorde käraste mamma också! Och hon blev jääätteglad! Älskar dig mamma <3

Kommentarer
Postat av: josephine S

haha ojdå, någon som blev en anning glad över esc ;)

2012-05-30 @ 02:27:43
URL: http://nathaliesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0