Tonight :)

Tänkte att det kanske blir rätt mycket om jag ska berätta allt från denna helgen och förra nu. Lite tråkigt, för det hände en jävla massa kul! :) Jag har varit med min Amanda, men det förstår ni säkert!

Måste bara säga att jag har kännt mig så jävla sliten nu på senaste tiden. Så blir det när allt man gör är att jobba, träna och festa. Så idag har det bara varit en relax-dag! Tanken var ju att vi skulle dra till gymmet idag igen, men Amanda blev så trött efter igår och jag var inte heller så sugen när det var dags att åka för mig sen. Så det blev hemma kväll med mamma och Jennifer och Big Brother! :D

Bild ifrån igår, innan det spårade ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0