Veckans träning

Blev bara två pass, och kan inte säga så mycket om dom, mer än vad jag gjorde. :) Kör på som vanligt bara, och jag märker lite resultat, men andra verkar märka mer, och det är dom komplimangerna och den uppskattningen som ger en styrkan att kämpa lite till ibland :) Ibland kan man behöva lite extra motivation ^^
 
Tisdag: Kondition, ca. 60 min. Löpning på bandet i 30 min, cykel 10 min (hatar att cykla! Cyklar enbart för att det går snabbare än att gå, och inte i träningssyfte ^^) Cardio Wave 15 min. Så skönt att äntligen jag äntligen kan träna kondition nu. Har blivit helt frisk! :D
 
Söndag: Kondition, 60 min. Löpning på bandet igen, 30 min och sen Cardio Wave 30 min. Det var lite fantasilöst. Var där helt ensam för första gången :D Först funderade jag på om man ens orkade gå dit, men sen blev jag arg och behövde få ut lite aggressioner. Det var ett skönt pass. Riktigt intensivt, och jag mådde bättre och var mycket gladare när jag gick därifrån. Extremt trött. Körde på som fan! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0