Min helg :)

Det blev bio i fredags! Var och såg Battleship med en kompis, och den var inte alls lika bra som jag förväntat mig. Så vi gick därifrån ganska besvikna, men jag hade roligt ändå! Vi har inte umgåtts mycket på senaste nämligen, så det var jättekul att träffa honom! :D

Efter bion gjorde jag honom sällskap till Tungelsta, och har hängt med Amanda i helgen. Inget tränande, då jag fortfarande inte kände mig helt frisk, med hostan och så, så jag var glad att hon inte släpade mig till gymmet :) Och hon har haft sina "ursäkter" med, men läs hennes blogg för det :P Istället var vi på nån b-bilträff/race :P Det var sådär, träffade folk man saknat och folk man helst inte orkar se längre... Men efter det drog vi ut! Amanda körde på nyktert, men jag fick ner några öl ^^

Söndag då? Degade hela dagen i pissvädret. Jag och Amanda mötte upp Björne och Natta av en slump och snackade skit och planerade lite kul grejer vi ska göra i sommar :) Konstigt vilken sommarkänsla man fick i det där deprimerande vädret ^^ Hahaha ^^ Men men, nu ska jag inte hålla er kvar längre, utan hoppa in i duschen för att bli klar att åka och jobba igen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0